schema voortent jamet arizona

  • michael

    Kunt u mij de tekening toemailen? Dit scheelt enorm veel stress bij ons thuis.

    alvast bedankt

    Michael

  • Erwin Kruse

    He hallo Anton,

    Ik heb een tweedehands Jamet Canyon gekocht, maar neem aan dat deze opbouwschemas voor voortenten ongeveer hetzelfde zijn!?

    Als je mij deze zou willen mailen zou ik daar zeer content mee zijn, ik kom er echt niet uit, nu ben ik ook niet zo heel technisch hoor, haha

    MVG Erwin Kruse

    Enschede

    06-55836625

  • Tiepie

    Hallo Erwin,

    Wij hebben een opbouwschema voor de Jamet Canyon, die kan ik wel naar je mailen als je deze nog nodig hebt.

    Groeten, Jenny

  • aad de jong

    Tiepie Schreef:hallo heeft u een schema voor mij van de jamet canyonvoor de voor tent en de luifel kan u die mailen

    groetjes aad

    ——————————————————-

    > Hallo Erwin,

    >

    > Wij hebben een opbouwschema voor de Jamet Canyon,

    > die kan ik wel naar je mailen als je deze nog

    > nodig hebt.

    >

    > Groeten, Jenny

  • Tiepie

    Hallo Aad,

    Ja hoor, als je een emailadres voor me hebt, dan mail ik 'm deze week nog naar je.

    Groeten, Jenny

  • Claudia

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar de tekening van het opzetten van de voortent van de jamet arizona.

    Kom er niet aan uit.

    BVD

    Met vriendelijke groet Claudia

  • carolien groen

    hoi ik ben ook op zoek naar een schema van de voortent en nu zag ik dat u hem waarschijnlijk heeft.dus mijn vraag is zou u hem ook aan mij kunnen mailenik hoop dat u dat zou willen doen.m.v.g.carolien

  • Tiepie

    @ Carolien

    Is de voortent nét zo'n warboel als dit topic?

    Ik kan je helpen aan het schema voor de Jamet Canyon, maar er wordt hier ook over andere type's gesproken. Ik weet dus niet welke je nodig hebt.

    De overige ‘vragers’ lijken opeens geen interesse meer te hebben, die reageren in ieder geval niet meer.

    Mocht je dus het schema willen voor de Jamet Canyon, dan is het handig als ik je emailadres heb zodat ik je die kan mailen.

    Groetjes, Jenny

  • Tiepie

    Ik haal dit prikbord uit ‘mijn favorieten’, de vraag om het schema voor de Jamet Canyon hoef je dus niet meer aan mij te vragen.

    Heel vervelend dat ik reageer om iemand te helpen maar dat ik vervolgens niets meer hoor…

    Hier steek ik dus géén energie meer in!

  • maggy

    Beste,

    Wij hebben ook vorige week een jamet arizona gekocht en bij er zit ook geen schema bij voor de voortent.

    Kan U deze naar mij ook mailen?

    Op voorhand al vriendelijk bedankt!!!

    Groeten,

    Maggy

    maggy.verbist@hotmail.com