Camping te koop of te huur aangeboden

  • Nico

    Wij zoeken een camping in Nederland

    < 550000.

    >20plaatsen,

    groepsacc,

    B&B.

    Liefst met voldoende omzet om een gezin van 4 te kunnen onderhouden.

  • H Venema

    Hallo,

    Wij zijn op zoek naar een camping.

    Liefst omgeving Drenthe/Groningen/Friesland, maar staan open voor alles.

    We hebben eigenvermogen van rond 100 000 dus dure campings is voor ons te hoog gegrepen.

    Huren van een camping hoort ook tot de mogelijkheden.

    Groet Fam Venema

  • Ardennen

    Beste H. Venema,

    U kunt contact met ons opnemen via onze website.

    http://www.campingtekoop.be

    Met vr gr

  • gjb.clements@yahoo.com

    Hallo familie Venema,

    Wij hebben onze camping, met vele extra's, te koop en/of te huur staan. Een geweldig mooie plek met een compleet recreatiebedrijfje.

    In Tsjechië. Op 900km van Utrecht. En Tsjechië is een prachtig en betaalbaar land met onbegrensde mogelijkheden.

    Kijk maar eens op bukovinabuiten.com

    M.vr.gr.

    Gerben

    H Venema Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > Wij zijn op zoek naar een camping.

    > Liefst omgeving Drenthe/Groningen/Friesland, maar

    > staan open voor alles.

    > We hebben eigenvermogen van rond 100 000 dus dure

    > campings is voor ons te hoog gegrepen.

    > Huren van een camping hoort ook tot de

    > mogelijkheden.

    >

    > Groet Fam Venema

  • hofman

    hallo

    ben op zoek naar een camping in het buitenland als beheerders echtpaar

  • paco

    Ik heb een kleine camping in Hongarije met veel mogelijkheden.Ik ben op zoek naar enthousiaste mensen voor deze schitterend gelegen camping met onder andere een pipowagen,volledige privacy,veel ruimte etc..De camping ligt dicht bij het Balatonmeer en een thermaalbad en zwembad.De mensen die ik zoek dienen zich in de volgende profiel kunnen vinden:zelfvoorzienend leven,een eenvoudige levensstijl en vooral veel enthousiasme om de camping tot een succes te maken.Door mijn andere werkzaamheden met de paarden en ezelopvang,kom ik tijd te kort voor de camping,vandaar dat ik mensen zoek.Alles is bespreekbaar!

  • paco

    Wie heeft er interresse om mijn boerderij met camping annex paardenhouderij,met pipowagen met apart nieuw sanitairgebouw,veel riante paardenstallen,inloopstal en veel extra's op 4260m2 geheel omheinde eigen grond over te nemen?De boerderij ligt in Hongarije vlak bij het Balatonmeer en heeft zeer veel potentie om een groot succes te worden!Mijn werkzaamheden met de paarden en ezelopvang blijken teveel tijd in beslag te nemen,vandaar dat deze geweldig leuke boerderij te koop staat.45000€ k.k.Een buitenkans voor buitenmensen!!!!!!

    http://pipowagen-hongarije.blogspot.hu ezelbrug@gmail.com tel.06-82-372736(19.00-20.30)

  • Kris

    Beste

    Wij zoeken een camping of B&B in buitenland om te huren of als gerante we zijn al een paar jaar opzoek en zouden nu graag ons droom is zien in vervulling gaan zijn hier mensen dat iets leuks hebben en intresse hebben om met ons inzee te gaan

    Je kan ons altijd bereiken via mail krisellen72@outlook.com