Te huur: Zeer luxe Hobby 540 UFE uit 2001

  • Karin en Erik Jan

    Te huur:

    Zeer luxe Hobby 540 UFE uit 2001.

    Indeling van de caravan: Rondzit (2 slaapplaatsen), middenkeuken , lengtebed met lattenbodem, toiletruimte, wastafeltje en voldoende kastruimte.

    Accesoires: Cassettetoilet, groot dakluik, gasfles (vol), kachel, koelkast met vriezer, magnetron, alle ramen kunnen open, vaste watertank, serviceluik, fietsenrek voor 2 fietsen op de dissel, stabilisator, mover, luifel met uitristbare zijwanden.

    Tevens is de caravan voorzien van een uitgebreid inventaris. (lijst is opvraagbaar)

    In overleg kunnen er 4 stoeltjes en een tafel meeverhuurd worden. Daarnaast is de mogelijkheid om gebruik te maken van een kleine tv, dvdspeler en schotelontvanger met schotel.

    Roken is niet toegestaan in de caravan. Uw hond mag uiteraard wel mee in de caravan, mits het dier zindelijk is en niks sloopt!

    De caravan heeft vorig jaar nog een Bovag keuring gehad en is dus helemaal in orde.

    Voorseizoen per week : 300 euro

    Hoogseizoen (2 Juli tot en met 4 september) per week: 400 euro

    Naseizoen per week: 300 euro

    Bij verhuur van 3 of meer weken achtereen, krijgt u 50 euro korting per week!

    Borgsom: 350 euro. Dit bedrag wordt terugbetaald als de caravan zonder beschadigingen en schoon ingeleverd wordt.

    De caravan wordt verhuurd volgens het ANWB huur/verhuur contract met o.a. de volgende voorwaarden:

    - De caravan is goed verzekerd

    - 50% vooruitbetaling bij reservering / afsluiten contract

    - 50% restantbetaling bij aanvang huurperiode (=ophalen caravan)

    - Borgsom van Euro 350,- bij aanvang huurperiode. (=ophalen caravan)

    - Eventuele schades en/of schoonmaakkosten worden met de borg verrekend.

    - Tonen van legitimatiebewijs en rijbewijs. ( Wordt kopie van gemaakt.)

    Zelf zorgdragen voor een Internationale Reis- en Krediet brief + aanhang supplement (IRK).

    De caravan mag beladen worden tot 1600 kg.

    Heeft u geen auto met een trekhaak of mag uw auto niet zoveel trekken? Geen probleem!

    Wij brengen de caravan zonder extra kosten binnen Nederland naar elke camping toe en halen de caravan weer op.

    Wilt u met de caravan naar het buitenland? In overleg brengen en halen we de caravan ook dan. Hiervoor rekenen wij een onkostenvergoeding. (Benzine, overnachting en eventueel tolkosten)

    In de periode van 23 mei tot 27 juni is de caravan reeds verhuurd! Alle andere periodes is het nog mogelijk de caravan te huren!

  • Inge

    Beste Karin en Erik Jan,

    Ik ben alleenstaande moeder en wil graag met met mijn kinderen met een caravan op vakantie.

    Ik heb geboekt op een camping in Schimmert (Limburg) van 23 juli tot en met 6 augustus.

    Ik las eerder dat u ook caravans op de plaats van bestemming brengen.

    Kunt u mij een totaalprijs geven van de kosten hiervan.

    Graag inclusief benodigde inventaris en voortent (zetten jullie dez ook op?).

    Ik hoor graag van u

    Alvast bedankt.

    Inge

  • k

    Test