Onderdelen Alpenkreuzer super/senior

  • arno

    Na de restauratie van mijn Alpen kreuzer uit 1975, heb ik nog flink wat onderdelen over.

    Hoeft niet veel te kosten, ik vind het leuker als er weer een liefhebber geholpen is.

    Aanrechtjes

    wasbakken

    gasstellen

    kleppen

    tafels

    scharnieren

    sloten

    verlichting

    kantelbeugels

    Heeeel veeel tentstokken

    Complete tent (wagen en voortent)in redelijk goede staat van modeljaar 1978

    en 2 complete tenten (2 wagentent plus 2 voortenten) van het oudere model 1970(zie foto 3)

    en nog veel meer klein spul.

    Liefst alles in eens, maar los mag ook

  • Braz Feskens

    Beste Arno,

    Ikzelf heb ook een oude alpenkreuzer waar we onlangs nog een paar dagen mee naar de Belgische Ardennen zijn gegaan. Het is een Super Gt en ik vermoed uit de jaren 70. Ik ben geboren in 1970 en mijn ouders kochten een 2e hands alpenkreuzer eind jaren 70 begin 80. Nadat we allemaal ouder werden, stond die Alpenkreuzer in de opslag te wachten totdat ik een kind kreeg en zijn we er een aantal jaren weer mee op vakantie geweest. Maar na weer een jaar opslag bleek onze oude familie alpenkreuzer het huis van een enorme kolonie mieren te zijn geworden en die hadden de tent heerlijk opgegeten Een jaar later heb ik op marktplaats weer zo'n oude gevonden en die hebben we nu nog steeds. Heb er onlangs nog nieuwe schokbrekers opgezet. Het blijft een fantastisch ding, alleen al de geur als je hem open doet. Maar toen we dus in de Ardennen waren hen ik de slotjes gesloten en ben de sleutel kwijt geraakt. Heb er 1 uitgeboord maar die slotjes kun je niet zomaar krijgen. Kan ik die van jou overnemen of weet jij een vervangend slotje aangezien je die van jou hebt opgeknapt en de oude te koop aanbiedt heb je ze vervangen neem ik aan!

    vrgr Braz Feskens

  • Peter Stassen

    Beste Arno,

    Ik heb gisteren een AK senior uit 1979 gekocht, hij is in een hele mooie staat maar ik heb er geen kantelbeugels bij. Kan ik die van je overnemen?

    Ik hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet,

    Peter Stassen

  • pieter

    Heeft u toevallig een noklegger erbij zitten?

  • pieter

    Ik ben dringend op zoek na een noklegger voor de vouwwagen, kan u mij daar aan helpen??

    Mailen kan naar pieterboel@live.nl

  • ricardo

    heb u de spullen nog?

    het is nu 2014

    ik zoek sloten voor de dak die ik wil vervangen omdat de andere sloten geen sleutels bij zit bij aankoop

    en achterlicht links

    en disselslot

    m.v.g ricardo

  • richard

    Ik zoek een gasdrukveer voor de hardtop klep van mijn alpenkreuzer duet uit 2003, zit die, of een gelijkwaardige, tussen de spullen?

    Groet, Richard

  • Hawk

    Alpenkreuzer Senior  Faltcaravan Zeltanhänger washing or, in my case, diaper washing as  part of the Second Annual Flats and Handwashing Challenge.

    NJMCDirect Ticket

  • sherfy

    This gonna be very easy to pay your ticket on the side . you can get the all easily for sure. Thanks for you post.

    www.njmcdirect.com