Active Leisure, model Grand Canyon 6 Heavy Cotton

  • Berry Looijen

    Zeer ruime en praktische familietent voor maximaal 6 personen van zwaar 100% katoen, lekker koel en ademend (Active Leisure, model Grand Canyon 6). Royale leefruimte op stahoogte en twee inritsbare vis-à-vis slaapcabines. De tent is uitgevoerd met een stevig en slijtvast inritsbaar grondzeil van vinyl en biedt optimale bescherming tegen vocht, tocht of ongedierte. De tent is vanzelfsprekend waterdicht en eenvoudig op te zetten met duidelijke beschrijving.

    De tent heeft tevens een losse originele katoenen luifel. Onder de luifel kan je makkelijk zitten met een tafeltje en vier stoelen. De luifel kan aan de voorzijde ook dichtgeritst worden zodat je een gesloten grote voortent hebt. De tent is 4 jaar gebruikt.- Eenvoudig op te zetten met duidelijke beschrijving.

    buitentent: zwaar katoen

    binnentent: 100% katoen met nylon Oxford bodem

    stevige aluminium voorgebogen shock corded stokken

    eenvoudige constructie

    grote verwijderbare binnententen en een praktische ruime leefruimte

    de vensters bieden voldoende lichtinval

    incl. 2 luifelstokken

    incl. praktisch inritsbaar grondzeil

    kleur zand met rood

    alle haringen, scheerlijnen en reparatie set aanwezig.

    Vraagprijs 450,-

    Voor meer info mail of bel gerust (nul zes 20369339)

  • LEO VERGEER

    Wie zou mij kunnen helpen aan een gebruiksaanwijzing voor de tent

    Leisure canyon 6 cotton op korte termijn aub.

    m.vr.gr.

  • saskia

    Dag mevrouw, ik heb ook zo'n tent,maar ben de opzetinstructie kwijt.Kan ik die van u wellicht krijgen?

    Ik zou u heel dankbaar zijn.

    Vr gr Saskia 0624301288

  • Anita v.d. Weele

    Beste Berry,

    Ik ben op zoek naar de luifel die bij deze tent hoort. Wellicht wil je ook alleen de luifel kwijt. Zo ja, dan hoor ik dat graag.

    Vriendelijke groet,

    Anita