Caravans te huur op boerencamping

  • Netty Kamink

    Wij hebben op onze rustige mini-camping een 2-persoons stacaravan en een 5 persoons toercaravan te huur. Zij zijn beiden volledig ingericht en bijzonder geschikt voor fietsliefhebbers en rustzoekers.De toercaravan is geschikt voor een gezin met drie kinderen en is voorzien van een stapelbed. Onze camping is kindvriendelijk. Interesse??Kijk op http://home.planet.nl/~kamin006

  • Yozgat Anatolli

    Ikk wil caracan hure samen met vrouw en mijn lkindeernl, ik niet goed nederlands praten, maar jij mij wel begrijpen?

    ik wil huren want geen woning, no house, ik huis zoeken, jij caravan ik huis.

    ik vijf kinderen en schaapje. mogen in huis??

    dan jij mij zeggen dit goed, ik akkoord en dan bellen en langskomen.

    mooie huisje en ik mooie tuintje maken voor jou, met alles vers zelf maak! mijn vrouw. ook scholen daar voor kimderen? ja vijf kinderen gratis school gaan. niet btalen, ja, gratis school voor kinderen daar ook?

    ik turk jij niet probleem mee? dan bericht hiers schrijven voor mij en ik bellen voor huisje, ja.

    nu ik wacht.

  • Paula

    Zeg, heb je niets beters te doen dan anderen in verlegenheid te brengen. Dat Turks-Nederlands van je lijkt bovendien nergens op. Als je niet ophoudt stuur ik een mailtje naar KPN. Die kunnen je heel makkelijk tracen.