leuke camping voor kinderen vanaf 15 jaar

  • wilma van hees

    Ik ben op zoek naar een leuke camping in Frankrijk of Italie aan zee of meer waar ook oudere kinderen komen. Geen 5 sterren camping.

  • Daniëlle

    Heeft de ANWB daar geen info over?

    Ze hebben nl wel duidelijke info over campings in NL.

    Succes

  • Luc

    Onze kinderen van 13 tot 16 jaar hadden een zeer leuke vakantie op camping“Le moulin neuf” te Uzès in de Provence.

    Er waren daar opvallend veel kinderen in deze leeftijdsgroep van verschillende nationaliteiten. Zij kwamen elke avond samen rond een kampvuur net buiten de camping.

    Aangename,rustige en ruime camping met mooi zwembad en tennis.(camping ligt wel niet aan zee of meer)

  • Remy

    Een aantal jaar geleden zaten mijn ouders met hetzelfde probleem. Ze hebben een brochure bij de ANWB gehaald, ik dacht van de organisatie Vrij Uit. Er staan campings in van allerlei soorten en maten, in diverse landen als Frankrijk, Italië en Spanje. Er wordt gebruik gemaakt van icoontjes om aan te geven wat voor soort camping het is. Het icoontje “the place to be” wordt gebruikt bij campings waar veel kinderen/jongeren van die leeftijd komen en waar veel activiteiten worden georganiseerd voor die doelgroep. We hebben 3 jaar gebruik gemaakt van die service, en 3 jaar hebben mijn ouders ons bijna niet bij de tent gezien! Omdat we het veel te druk hadden met nieuwe vrienden maken! :-) Succes verzekerd!