tent te koop gevraagd

• Maureen

Ben op zoek naar een tent 2 persoons, niet al te groot, maar wel waar ik in kan staan.

met ruimte voor bagage en eventueel zitgelegenheid bij slecht weer.

Alle reacties welkom.

• Annemiek

Mijn moeder heeft (door omstandigheden) nog een mooie tent (beige kleur) staan met toebehoren (kleed, 2 lichtgewicht en luchtmatrasjes, tafeltje, bezem, windscherm (zelfde kleur als tent), tenthamer, luchtbed met pomp, een gaslichtje. De tent is een aussenzelt Pyramide 4 standard.

De tent is maar drie keer gebruikt. Vraagprijs voor alles is fl. 300,00

Als je een foto wilt zien geef me je email adres dan kan ik ze je toesturen.

Met vr. groet

Annemiek

• Tom Compier

Goedendag!

Wij hebben te koop: een Randstad Otter pyramidetent. Dit is een 4 persoons tent met een integraal kuipzeil (ideaal bij slecht weer). Je kunt hier in staan en gemakkelijk in zitten. Bij de tent horen een extra inritsbaar windschermn en zonneluifel, tenschort (om spullen in op te bergen) en zelfs een kapstok (dat is echt handig). Wij hebben er over het algemeen met z'n tweeen in gekampeerd en konden dus de bagage kwijt op de slaapplek voor de andere twee personen. Een belangrijk aspect is de ‘stormvastheid’ van deze tent. Vraagprijs f 1.150,-

• h.m. vanhonschooten

Misschien is mijn tent iets….. 2 persoons bungalowtent met slaapcabine en binnenruimte om te zitten/koken. De kleur is oranje en er is een beschrijving bij hoe hij opgezet moet worden. De tent is 2 keer gebruikt. Het vloeroppervlak schat ik op 2,5 bij 4 m2 (buitenom) De prijs is fl 300,-

Als het iets is, hoor ik het graag!

• Ed

hee ik heb een leuke tent

kleine bungalowtent heb ik gekregen van oudere mensen die niet meer wilden kamperen KOSTEN 25,- en een bos bloemen voor mijn vrouw

ik hoor het wel wij wonen in Roosendaal (brabant)

groetjes ed

• Ed

o ja e mail adres is elooy@hotmail.com