droomgaard.

• inge

Wij gaan dit jaar voor het eerst kamperen in onze tweede hands vouwwagen en eerlijk gezegd zie ik er ook wel een beetje tegenop. Ik weet totaal niet wat mij te wachten staat. Wij gaan naar camping droomgaard in Ommel. Wie heeft is daar ook geweest en hoe waren jullie ervaringen???

Ik heb twee jongens van 7 en van 2 en half. Waar moet ik aan denken? , heeft iemand tips voor mij???

Alvast bedankt

Inge

• harmony

Voor kinderen is kamperen volgens mij de leukste manier van het doorbrengen van de vakantie. Wij hebben 2 jongens van bijna 5 en bijna 8 en die hebben het altijd erg naar hun zin tijdens het kamperen. Wij gaan nooit naar campings met veel faciliteiten, maar zoeken rust en ruimte op. Ze zijn tevreden met een schommel, iets waar ze lekker kunnen kliederen met zand en water en stokken. Verder nemen we kleurspullen en boeken mee en als we lang moeten rijden voor allebei een walkman met kindermuziek.

Camping de Droomgaard ken ik niet, maar het kamperen zal je vast bevallen. Hartelijke groeten, Monique

P.S. Heb je nog interesse voor meer tips of wil je wat weten, stuur me maar een berichtje.

• vera

Hoi Inge,

Ook wij gaan dit jaar voor het eerst kamperen met een (ook tweedehands) vouwwagen. De enige tip die ik je kan geven is de wagen van te voren zo vaak mogelijk op te zetten zodat je op de campng niet zo staat te klungelen. Van dat oefenen maken wij een gezellig dagje uit. Picknickmand mee, wat speelgoed en de kinderen vinden het prachtig.

groetjes,

Verainge schreef:

>

> Wij gaan dit jaar voor het eerst kamperen in onze tweede hands

> vouwwagen en eerlijk gezegd zie ik er ook wel een beetje

> tegenop. Ik weet totaal niet wat mij te wachten staat. Wij gaan

> naar camping droomgaard in Ommel. Wie heeft is daar ook geweest

> en hoe waren jullie ervaringen???

> Ik heb twee jongens van 7 en van 2 en half. Waar moet ik aan

> denken? , heeft iemand tips voor mij???

> Alvast bedankt

> Inge