Holtkamper flyer gezocht

• Duifhuis

Ik ben op zoek naar een 2e hands Flyer.

De staat van de tent is niet belangrijk aangezien ik zelf een bijna nieuwe tent heb,

het wagentje is echter bij een ongeluk zwaar beschadigd.

Nu wil ik mijn tent op een ander 2e hands wagentje zetten.

• Herman Visser

L.S.

Enkele weken geleden heb ik een advertentie geplaatst voor een Flyer 2 compleet. De wagen verkeerd in zeer goede staat en van de tent is enkel één van de ritsen defect. De door mij gevraagde prijs was € 2.750,- hetgeen inclusief een gerepareerde rits is. Mocht u belangstelling voor deze Flyer hebben (zonder gerepareerde rits) dan hoor ik dat graag. De vraagprijs zal natuurlijk navenant worden aangepast. Telefonisch ben ik bereikbaar op 030-2834776.

Herman Visser.

• jvanramshorst

wij hebben een flyer expedition uit 1989 in prima staat te koop. De wagen heeft net een grote beurt gehad, 2 jr. oude banden, nieuw neuswiel, afsluitbare keukenkast met kooktoestel, koelkast en disselbak. Tent is ook in goede staat. vr.pr. 2950 euro.

• JanB

Hallo,

mocht het niet lukken om een flyer te vinden dan ben ik op zich wel geinteresseerd in de tent. Wij hebben zelf een flyer maar daarvan is de tent inmiddels wel aan vervanging toe. Omgekeerde situatie van jouw situatie zeg maar.

Het heeft geen haast maar mocht het interessant voor je zijn dan hoor ik het graag

Groet,

Jan

• henk

Hallo,

Ik heb een Flyer Expedition waarvan de tent niet goed meer is maar het wagentje is prima.

Voor €500,– mag je hem ophalen.

gr. Henk

06-53418776