Caravanspiegels gezocht voor de Citroen xsara picasso

  • Erik

    Hallo allemaal,

    Wie kan mij adviseren over caravanspiegels voor de Citroen xsara picasso? Welke spiegels passen en waar zijn die te koop? De originele caravanspiegels van Citroen (3-poten met magneten bevestigd op de portieren) trekken mij niet zo aan daar deze vrij snel schade veroorzaken. Bij campingwinkels als b.v. Vervat of bij de autobenodigdhedenzaak Halfords hebben ze best wel een hoop aanbod, maar welke zijn nu geschikt voor onze sjees?

    Groetjes,

    Erik

  • Gerhard Nieuwenhuizen

    Ik zat met hetzelfde probleem. Ik heb caravanspiegels van Halfords met een kunststof driepuntsbevestiging (2 boven 1onder) waaruit aan de bovenkant een beugel komt waaraan de spiegel is bevestigd.

    Deze past niet op de spiegels van de Picasso……tenzij je de bevestiging omdraait.

    Dwz 2 bevestigingspunten onder en 1 boven, waardoor de beugel aan de onderkant komt te zitten. Reeds 3 maal mee weg geweest en werkt prima!

    Dus niet de oude spiegels wegdoen, maar omdraaien!

  • henk derksen

    Hallo,

    ik heb orginele xsara picasso caravanspiegels te koop, deze bevestig je gewoon aan de orginele spiegels.

    de vraagprijs is €50,-

    grt,

    Henk

  • J. van der Elst

    Hallo Henk,

    Ik ben op zoek naar caravanspiegels voor een citroen Xsara picasso. Zijn deze spiegels geschikt om ze op de ronde spiegels van de citroen xsara picasso te monteren.

    Zo ja, kun je dan een foto doormailen.

    Met vriendelijke groet,

    John van der Elst

    j.elst2@upcmail.nl

  • Ben van Erp

    Hoi

    Zijn de spiegels nog te koop

    Gr Ben

  • Hultje

    Hallo Henk,

    Heb jij die spiegels nog ?

    Zo ja kun je me een fotootje mailen?

    Waar woon je ?

  • Bert L

    Hallo Erik,

    Ik heb een setje orginele spiegels voor de Citroen xsara picasso, deze moet je op de kunststof spiegelrand klemmen door ze er aan te schroeven.

    Later heb ik gebruik gemaakt van spiegels die je met een ziugnap vast zet op de bestaande spiegel, dit bevalt zeer goed er is mij nog nooit een spiegel afgevallen tijdens het rijden, en je kunt de caravanspiegel dan ook elektrisch verstellen.

    Ik heb nu een C4 grandpicasso en ik gebruik nog steeds de spiegels met ziugnap.

    Deze zijn welte koop bij een goede campingshop, ze heten Het is een beetje een rare naam) Suck and See.

  • Grieze

    Hallo Bert,

    Ik heb misschien wel interesse in die spiegels, heb je ze nog en wat moeten die gaan kosten.?

    Heb je misschien ook een fotooke voor me zodat ik weet wat ik koop?

    Alvast bedankt

    Grieze

  • martin

    ik zoek spiegels voor picasso zara voor caravan

  • jacques van der linde

    wij hebben onze Citroen xsara picasso zojuist ingeruild voor een ander merk.

    wij hebben originele caravanspiegels voor u, welke op de zijspiegels gemonteerd moeten worden.

    doe maar een bod!!

    met vr. groet,

    Jacques