polyester dakverhoging?

• poe

Hoi,

Ik ben op zoek naar een adres voor polyesterdakverhogingen van campers evt. 2ehands?

• leo vermeij

Aangeboden: Dakverhoging voor Chevy Van's

Rubriek: Auto diversen / Diversen

Prijs: € 930,00

Te Koop: Dakverhoging, ? 930,=

Autodak verhoging m.b.t. voertuigeisen camperkenteken.

De meeste American Van's zijn net te laag om aan de minimum gestelde eis te voldoen met betrekking tot de binnenhoogte. Om in aanmerking te komen voor het kwart tarief voor camper voertuigen.

Nieuw ge?mporteerde voertuigen van dit type auto komen niet meer door de camper keuring heen, en reeds bestaande eigenaren worden sinds geruime tijd door de Belastingdienst aan huis gevisiteerd. Indien het voertuig niet aan de norm voldoet wordt het afgekeurd als campervoertuig en is het vol tarief van toepassing. Er volgt dan een terugvordering van het onterecht te weinig betaalde bedrag aan wegenbelasting.

Dit dak lost het probleem op. Dit dak is speciaal ontworpen voor Chevy Van's en GMC Van's. Het dak is volledig van polyester, en ontworpen in de zelfde style als de American ?High Top?. Het dak is eenvoudig zelf aan te brengen door middel van een inwendige bevestigingsrand. Er is dus geen opzetrand zichtbaar vanaf de straat. Het dak wordt standaard geleverd in zijdeglans wit, en kan op eigen initiatief in de juiste kleur worden gespoten. Reacties van mensen die niet weten dat het dak verhoogd is, is dat ze denken dat het origineel zo hoord.

Direct uit voorraad leverbaar.

telefoon: 0611343474

• eric martens

beste ik heb een renault megene break maar daar ik mindervalide ben en mijn scootmobiel telkens moet demonteren vooraleer ik hem in de auto krijg ik was aan het denken aan een dakverhoging is dat mogelijk ? zoja kan je me dan een prijs doorsturen a.u.b.