campings langs de A31 in Frankrijk

• h.w.

WIe kan mij een doorgangscamping aanbevelen in de buurt van de A31 ter hoogte van Dijon (ongeveer)?

B.v.d.

• Walter Stevens

Waar wil je precies heen ?

Wij zitten met een camping niet langs de A31 maar wel vlak langs de doorgaande routes richting Zuid Frankrijk en Spanje (A20 & A10).

250 kilometer ten zuiden van Parijs, ongeveer 8 uur rijden vanaf Utrecht.

• ladystarlight

Hallo,

Moet je ff kijken op de sites campingfrankrijk als het goed is kun je daar een lijst downloaden met alle overnachtingscampings langs de A31. De enigste die ik uit mijn hoofd weet is Macon, maarre daar moet je volgens mij om 15.00 uur al voor de poort staan anders is ie vol…

• Iris

www.des2rives.com

Etang-sur-Arroux

altijd goed en verzorgd

• D. Keijdener

Tussen Nancy en Dijon ligt Langres. Camping “Les croix des Arles”. Of je nu van noord of zuid komt, je kan er af/op op de afslag “langres sud” en dan de D428 richting Langres (zuidkant).

En van de noordkant afslag “langres nord”, de N19 en door langres heen en de N74 volgen. De camping ligt aan deze weg.

Zo snijd je ook nog een stuk(je) af op weg naar het zuiden.

Camping ligt aan de zuidkant van Langres (+/- 5 km) op de N74 en is een echte doortrekkerscamping. In voor en naseizoen kan je ook een stacaravan per nacht huren.

• ingehottentot

wij willen van Purmerend naar een camping in de buurt van Toul voor een overnachting met de caravan liefst met camping cheque

of ACSI of de prijs voor 1 over nachting.

bij voorbaat mijn dank,

INGE HOTTENTOT