koken bij de tent

• gerda

Hallo Maayke,

Helaas heb ik nooit meer wat van Michel gehoord! Geen foto's dus. De kans dat Michel dit nog leest lijkt me klein. Hij heeft ook niet zijn mailadres achtergelaten dus mailen gaat ook niet!

Gelukkig heb ik ook een creatieve man, dus die maakt zelf wel een plan, maar foto's van iemand die het al een keer bedacht had waren wel makkelijk geweest!

Groetjes, Gerda

• Michel

Oooooo, ik heb inderdaad heel lang niet gekeken op het forum en ook is mijn mail adres veranderd sorry sorry sorry als het goed is is mijn mail adres nu zichtbaar ,als u nog intresse heeft hoor ik het graag.

• gerda

Ik ben heel blij Michel dat je toch nog reageert, en nog tijd genoeg toch om voor het kampeerseizoen een keuken te maken!

Ik heb je een mail gestuurd!

• Michel

Hallo Gerda,

Enige tijd geleden heb ik je een paar foto's gestuurd van mijn disselkeuken

door een probleem met mijn computer ben ik ze kwijd.

Als jij ze nog hebt zou je ze dan naar mijn willen sturen er is namelijk nog iemand geintreseerd. Het zou fantasties zijn. en mocht je foto's hebben van je eigen keuken ben ik er ook erg benieuwd naar.

Groeten en als nog de beste wensen voor 2008 dat het een mooi kampeer jaar mag worden

• Gerda

Hoi Michel,

Ik realiseerde me niet dat jouw laatste bericht alweer zo lang geleden was, een paar maanden dacht ik!

Maar, die foto's die je toen wilde hebben, heb ik terug gevonden! (denk ik, want we verzamelden veel foto's!).

Wil je ze nog steeds hebben? Dan kan ik ze je mailen als ik een mailadres heb!

Groetjes, Gerda

• han

hallo,

wij zijn ook zeer benieuwd naar de foto's en evt tekeningen of maten van de zelfbouw disselkeuken, is het mogelijk dat u deze ook naar ons toestuurt?

Dan kunnen we ook aan de slg voor het volgende seizoen.

Alvast bedankt

groeten Han

• Herma

Hallo allemaal,

Een beetje laat, maar ja ik lees dit nu ook en ik hoop dat meer mensen het nog lezen, maar mijn vraag is;

Willen jullie foto's of tekeningen van jullie zelfgemaakte disselkeukens sturen, want ook wij hebben een vouwwagen zonder keuken gekocht en daar willen wij ook wat op maken, dus alle ideeen zijn welkom,

Vast bedankt!

Herma

• Michel

Hallo Gerda,

Jeetje de tijd vliegt.

Heel toevallig dacht ik ,laat ik weer eens op de kampeer.startpagina web site kijken.

En zie ik daar dat je om mijn mailadres vraagt voor de foto's.

Ik ben er nog steeds nieuwschierig naar.

Dus als je nog foto's heb …graag.

Onze keuken trekt nog steeds veel aandacht. Elk jaar weer bij het plaatsen blijven er mensen staan.

Vorig jaar waren er zelfs een paar fransen die met pen en papier kwamen kijken en er een klein tekening van maakte.

had er patend op moeten vragen…hahaha.

Met vriendelijke groeten,

Michel.

michel@la-fontaine.net

• Gerda

Hoi Michel,

Het is wel een discussie met tussenposen zo hè! Ik kwam hier ook weer toevallig terecht. We hebben uiteindelijk geen keuken gebouwd maar een keukentafeltje gekocht dus van ons eigen maaksel heb ik geen foto's. Maar wel nog steeds die van jou denk ik (zit nu op mijn werk dus kan niet kijken). Wil je die ook nog steeds terug?

Ik zie dat je tegenwoordig zelfs hier foto's kan plaatsen. Is misschien wel handig voor andere mensen! Maar, het zijn jouw foto's…

Ik zal ze vanavond even naar je toe mailen.

Groet, Gerda

• Andre de Ruiter

Wij kamperen met een tent en onze spullen gaan mee in een bagagewagentje. Als je op de plaats van bestemming bent doe je niets meer met het bagagewagentje. Dat heeft mij aan het denken gezet. Ik kwam op de volgende (simpele) oplossing. Aan de buitenkant van de bagagewagen heb ik 3 boekensteunen gemonteerd waar je een houder insteekt. (je kent ze wel van de gamma) daar overheen leg ik een plank met een zeiltje en hopla…een aanrecht. Super stabiel en al mijn kookspullen kan ik bovenop de aanhanger kwijt. Tegen de regen (of zon) span ik een tarp of gewoon een parasol. Geweldige oplossing die al heel wat bekijks heeft opgeleverd op de diverse campings