vouwwagen forum

• fish

Er zijn te weinig vouwwagen forums. Ik weet er maar 1. http://vouwwagen.fortuin.info/

Wie heeft er nog 1 voor mij/

gr fish

• frank

kijk eens 7 berichten trug bij combi camp venezia

• Halletje

wel erg druk daar : )

Het lijkt wel een lege hal

• fish

Ja halletje daarom vraag ik me af of er nog meer zijn. Bij yahoogroep moet je teveel intikken om lid te worden. heb ik geen zin in.

• Paul

In de afgelopen KCK heeft een artikel gestaan over PopUp vouwwagens en de PopUp Club Nederland.

Deze site heeft ook een uitgebreid forum, waabij het niet nodig is een vaste inlognaam te hebben. Dit is wel habdig als je berichten wilt wijzigen.

Op de site http://www.popupclub.nl kan je hier meer over vinden.

• Joost

dat is toch geen vouwwagen ??

Een vouwwagen heeft een tentdak: weet je nog wel

• Alex

Och ik wil juist een forum maken waar je altijd terecht kunt zolang het maar geen harde zijkanten heeft ;o)

www.vouwwagenclub.info

Joost schreef:

>

> dat is toch geen vouwwagen ??

> Een vouwwagen heeft een tentdak: weet je nog wel

• Alex

Tja dat heb je altijd met een forum die je moet opstarten lijkt me .

Maar kom helpen zou ik zeggen.

je bent van harte welkom

www.vouwwageclub.info

Halletje schreef:

>

> wel erg druk daar : )

> Het lijkt wel een lege hal

• nel

Oh ja joost?

Hefdakvouwwagens

Hefdakvouwwagens hebben een kunststof deksel dat omhoog wordt gezet en dan dienst doet als dak. Tussen wagenbak en dak is tentdoek aangebracht. Hun interieur is zeer compleet met onder meer een keukentje, banken en een tafel. Ze neigen dan ook meer naar een caravan dan naar een vouwwagen. Ook zijn ze wat zwaarder en breder dan de andere typen.

De meubels en kasten staan tijdens het rijden op de vloer. Eenmaal op de camping zet u ze neer of hangt u ze op hun plaats. Er zijn ruwweg twee soorten hefdakvouwwagens met als grootste verschil het slapen. Bij de een maakt u - net als bij caravans - het bed op door de tafel te laten zakken. Het andere type heeft twee bedplanken die in de lengterichting van de wagenbak uitschuiven. Deze steunen op stangen die in het onderstel of in de dissel steken. De bedden liggen in de breedte van de wagen klaar voor gebruik. Ze kunnen tijdens het rijden opgemaakt blijven.

Het is wel een vouwwagen

.Joost schreef:

>

> dat is toch geen vouwwagen ??

> Een vouwwagen heeft een tentdak: weet je nog wel

• dikker

hallo ik heb een kapotte wagentent van mijn vouwwagen

CONWAY CORNICHE DL van 88/89

wie heeft er voor mij een goed en goedkoop adres…………