Hallo,
Ik heb een caravan die voor begin juli naar Spanje moet(Tossa de Mar). Afmetingen 245cm breed en 711cm lang(incl dissel).
Graag een prijsopgaaf.
GOEDENMORGEN,
WIJ ZOUDEN GRAAG EEN PRIJSOPGAVE WILLEN OM ONZE CARAVAN TE LATEN TRANSPORTEREN VAN APELDOORN/NEDERLAND NAAR SALOU/SPANJE
HET IS EEN KNAUSCARAVAN MET DE AFMETINGEN 6.36/2.19. IK HOOP SNEL VAN U TE HOREN. DE DATUM DAT WIJ OP VAKANTIE GAAN IS 14-07-2011 EN DE CARAVAN BLIJFT DAARNA IN SPANJE STAAN.
VR. GR. REGINA ZANTING
Ik ben op zoek naar een transporteur die onze caravan (7 meter lang incl.dissel) naar Salou Spanje wil brengen tegen een redelijke vergoeding.
Het gaat hier alleen om een enkele reis De datum dat de caravan in Salou wordt verwacht is 10 juli 2011.
Graag reacties op: familiepardoel@upcmail.nl met het kostenplaatje.
Karin
Ik ga 18 juli tot 6 augustus op vakanite naar een camping in de buurt van Barcelona in Spanje.
Wat is de prijs als mijn detleff caravan met een lengte van 6,5 meter en een gewicht van ca. 1200 kg om deze daarheen en eventueel weer terug te brengen.
m.vr.gr.
M. de Harder
Bergeend 50
3752 KM Bunschoten
0332984962
wij hebben een knaus caravan staan in spanje (blanes) deze is niet meer gekeurd, en kan dus volgens belgische normen (ivm verzekering) wettelijk niet meer naar belgie getrokken worden, de caravan is een standaard model voor 5 personen lengte 6m dissel inbegrepen en breedte 2,10 m
Kan je mij een idee geven wat dit zou kosten om ze naar Belgie te transporteren (Heusden-Zolder 3550) ??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?