Caravantransport

• Schukkert Services

Voor het vervoer van uw caravan van NL naar Franrijk en Spanje…..

Neem contact op voor een vrijblijvend respons.

Kosten zijn op basis van een vast bedrag voor de te rijden afstand.

Daarnaast zijn de variabele kosten op basis van

nacalculatie:

- brandstof;

- verzekering;

- gemaakte kosten zoals tolgeld.

• koppers

goedeavond kunt mij een offerte sturen voor transport caravan salou naar alkmaar dit moet in juni of juli 2012 gebeuren

Email adres: pg.koppers@ hetnet.nl

met vriendelijke groeten

• n kluft

ik zoek een offerte voor onze caravan op transport lengte 5.8 xbr 2.1x hoogte 2.25 in de buurt van cambrils voor de derde week in juli

• B. Schreurs

Ik heb een caravan van 7,74 mtr lang en 2,30 mtr breed welke van Purmerend naar Cambrills moet. Tevens moet er een caravan van 7,15 mtr bij 2,30 mtr mee terug. Graag in de periode van 7 mei t/m 12 mei. heeft u voor mij een offerte.

• Martin Wessels

Ik wil mijn caravan naar Zadar in Kroatie laten brengen. Wie kan dat. Datum is niet belangrijk als hij er maar voor 28-7-2012 is

• Mvdberg

Wij hebben een caravan van 486 cm lang en 210 cm breed.Wat kost het om deze naar Cambrils te laten brengen?

• Wilma

Hallo,

Wij zoeken iemand die onze caravan (onbeladen 900 kg - beladen 1200 kg.) naar Frankrijk wil brengen. Afstand 750 km. Maximaal budget 600 euro.

Wilma

• Opbroek

Het betreft een caravan hobby 495 classic van limburg naar Figueres spanje bij de caravan stalling af te leveren hier had ik graag een offerte over wad dit gaat kosten mvg ron opbroek.

• cpam geerts

graag had ik van u een offerte om mijn caravan een hobby 495,

van nederland (gilze) naar spanje (ventallo) te brengen.

bij voorbaat dank

• bert

Wat zijn de kosten om een toercararavan naar omgeving Gerona in Spanje te brengen?