Deryan travel cot

  • Gemma

    Wie heeft er ervaring met een dreumes in een deryan travel cot??

    Wij gaan 3 weken kamper en het lijkt me een stuk makkelijker mee nemen dan een campingbedje.

    Wat zijn de voor en nadelen?

    Alvast bedankt,

    Gemma.

  • Jos

    Beste Gemma,

    Sinds 2 jaar kamperen ook wij met onze zoon. Wij hebben niet het door jou genoemde bedje gezien, wij hebben het Nomad kinderbedje gekocht.

    Het is heel compact om mee te nemen en het staat met een paar minuten. Helemaal af te sluiten tegen muggen en veel gemakkelijker als een standaard kampeerbedje. Het is een stabiel bedje, zeker nu hij meer begint te bewegen is dat wel zo fijn, hij kan er niet uit en het bedje valt niet om.

    Tevens ook nog eens goed thuis of ergens anders te gebruiken. Echt een aanrader.

    Jos

  • Esther

    Hoi Gemma,

    Ik heb beide bedjes, zowel de travel cot voor peuters als de Nomad. Ik ben over beide heel erg tevreden. De travel cot is heel erg makkelijk “op te zetten” je haalt het elastiek erom weg en je bedje staat. Even het matrasje oppompen met het bijgeleverde pompje en je kindje kan slapen. Inclusief slaapzakje. De Nomad heb je iets meer werk van om op te zetten, en is veel duurder! De travel cot heeft ook muggengaas net als de Nomad en is ook volledig af te sluiten. Wij zijn er erg tevreden over!Gemma schreef:

    >

    > Wie heeft er ervaring met een dreumes in een deryan travel

    > cot??

    > Wij gaan 3 weken kamper en het lijkt me een stuk makkelijker

    > mee nemen dan een campingbedje.

    > Wat zijn de voor en nadelen?

    > Alvast bedankt,

    > Gemma.

  • Janeway

    Wij hebben een derryan bedje. Onze dochter is nu 2,5 maar vorig jaar was ze dus 1,5 jaar. We vonden het een fijn bedje, als het warm was zetten we het bedje ergens in de schaduw en kon ze toch lekker slapen. Want ze liggen er natuurlijk heel beschut in. Aan de andere kant was het beschutte soms een nadeel want het werd er ook wel weer warm in.

    We vinden het een ideaal bedje, we nemen hem dit jaar ook weer mee.

    groeten Janeway

  • mees

    Hallo Gemma,

    na wat “marktonderzoek” zijn we uiteindelijk bij de

    travelcot van deryan terecht gekomen.

    vergeleken: prijs, kwaliteit en functionaliteit. we zijn net terug van 2 weken

    vakantie in het buitenland en het beviel prima. lekker compact

    en licht. goed mee te nemen.

    het opzetten is zo gepiept. het in elkaar vouwen en in de hoes

    doen is wat moeilijker.

    succes met het nemen van een besluit en alvast fijne vakantie

    groeten,

    meesGemma schreef:

    >

    > Wie heeft er ervaring met een dreumes in een deryan travel

    > cot??

    > Wij gaan 3 weken kamper en het lijkt me een stuk makkelijker

    > mee nemen dan een campingbedje.

    > Wat zijn de voor en nadelen?

    > Alvast bedankt,

    > Gemma.

  • linnas79

    Zou zo'n bedje ook geschikt zijn om je kindje “op zn plaats” te houden in bijv. een hoogslaper?

    Wij willen volgend jaar met een kindje van bijna een jaar met een camper op pad, maar weten niet zeker of het bovenbedje (wat dus voor kinderen is) wel is afgezet met een hekje, vandaar…

  • Gemma

    Dat zou ik niet doen, ze kunnen namelijk wel met bedje en al omvallen!

    Ik zou dan toch voor een andere oplossing kiezen!

    Succes,

    Gemma

    Ps. We hebben het Deryan bedje gekocht en hij bevalt super, hij is licht, compact en ze slaapt er heerlijk in!!

  • Jorijn

    Hoi Gemma,

    Ik gebruik de travelcot (nog) niet om te kamperen, maar als logeerbedje voor als mijn zoontje naar de oppas gaat. Hij heeft nogal behoefte aan regelmaat en vastigheid. Eén dag per week gaat hij naar mijn schoonouders en twee dagen naar een oppasmoeder. Het bedje gaat elke keer mee, waardoor hij toch iets bekends heeft. Het bevalt prima. Hij ‘zet makkelijk op’ en klapt (even een handigheidje) makkelijk in en doordat het net wat donkerder is dan gewoon in bed, geeft het ook wel een knus en beschermd gevoel. Wout is er erg tevreden mee ;-)

    Succes ermee.

    Groetjes,

    Jorijn

  • mark

    Net ook het bedje aangeschaft en geprobeerd. Het opzetten gaat verrassend snel. Het inpakken duurde een uurtje, internet raadplegen, filmpjes kijken op de deryan-site….. Maar wat nergens echt duidelijk staat is de laatste handeling. Bij het bij elkaar vouwen van de twee uiteinden moet je niet alles IN elkaar vouwen. Het bovenste deel bestaat uit twee ringen. De eerste vouw je naar binnen en het tweede draai je er overheen! Hoop dat dit voor mensen die er ook wat langer over doen wat helpt. Succes.

  • bert

    Hallo,

    Wij hebben dezelfde ervaring als Mark. Bij uitpakken stond de Deryan meteen, maar we kregen hem niet meer in elkaar. Ook internet geraadpleegd en een uur later zit hij weer in de verpakking maar minder plat als bij aankoop. Waarschijnlijk is het makkelijk als je het eenmaal weet maar de meegeleverde gebruiksaanwijzing was onbegrijpelijk.

    Groet,

    Bert