afdekzeil Jamet Arizona

  • Bosje

    Wie oh wie kan mij helpen aan een afdekzeil voor een Jamet Arizona? (liefst in blauw)

    Hoeft niet nieuw te zijn, als hij maar waterdicht is!

    hoor het graag

    evert bos

  • Mario

    Hallo Bosje,

    Ik heb een afdekzeil liggen. Geschikt voor een vouwwagen met ongeveer de afmeting 170 bij 120cm.

    Kleur blauw. Helemaal gaaf, met elastisch koord.

    Mijn telefoonnr. 0612619851.

    Bel even en we worden het wel eens over de prijs.

    Groet,

    Mario

  • Dorien

    Ik heb een blauw afdekzeil, orgineel Jamet. 140 breed en met verlengstuk voor bermkeuken. Komt van een Louisiana, maar past denk ik ook op de Arizona.

    Bij interesse, stuur maar een mailtje.

    groetjes.

  • Martijn

    Hallo,

    Tsja, ik zal wel spuit 11 zijn, maar ik heb ook nog een geschikt dekzeil voor een Jamet liggen. Blauw van kleur en zo goed als nieuw. Zeil heeft slechts een vakantierit dienst gedaan en is over ivm inruil van vouwwagen.

    Zeil is zeker geschikt, indien je het dekzeil nog zoekt, laat het dan maar weten.

    Martijn

  • Tiepie

    Hallo Martijn,

    Wij zoeken nog een afdekzeil voor onze Jamet Canyon, ik heb geen idee van de maat want de vouwwagen staat in de stalling ;-(

    Is het een dekzeil met een elastisch koord? Heb je hem nog en zo ja… wat vraag je ervoor?

    Ik hoor het graag van je.

    Groeten, Jenny

  • theo willems

    Ik ben op zoek naar een afdekzeil Jamet arizona.

    mail me even als u nog beschikt over het zeil

    Gr theo

  • ruth

    heb je dit zeil nog dorien?

    zoja wat wil je er voor hebben?

  • Manja

    Heeft er iemand nog een afdekzeil liggen voor een jamet arizona 1998 met bermkeuken…

    Die van ons is niet meer waterdicht ?

    Groet Manja

  • Frank

    Wie kan mij helpen???

    Ik ben op zoek naar een afdekzeil voor onze Jamet Canyon, die van ons is op.

    Alvast bedankt voor u reactie.

    Gr,

    Frank

  • Ruth

    Wie o Wie heeft nog een goed afdekzeil met bermkeuken liggen??