Caravan wegbrengen

  • Laurens

    Goedendag,

    Zijn er mensen die geen zin meer hebben om hun eigen caravan weg te brengen? Met een transportbedrijf is het te duur?

    Ik ben een ervaren internationaal koerier met een BE-rijbewijs en een grote passie: rijden door Europa. Ik heb een 4-wiel aangedreven VW Passat 3B Variant 1.9 TDI 4Motion uit 1999, die vrij zuinig is. In de weekenden breng ik graag uw caravan weg, tegen kosten uiteraard. Deze kunnen we samen bespreken.

    Eis is wel dat de caravan niet boven de 1500kg weegt (incl. belading, let daar op!), verzekerd is en netjes beladen.

    Heeft u interesse? Reageer dan of stuur een e-mail naar: Laurens_H@hotmail.com

  • Inge

    Beste Laurens,

    Wat kost het om een caravan te laten halen uit omgeving Alkmaar en laten brengen naar Schimmert in Limburg.

    En helpt u ook bij het opzetten van de voortent?

    Ik ben van plan om met mijn 2 kinderen 2 weken een caravan te huren vanaf zaterdag 23 juli.

    Deze caravan moet ik nog huren, misschien dat u daar ook suggesties voor weet.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Inge

  • Laurens

    Hey Inge,

    Lijkt me een leuk ritje! Ik ben eigenlijk wel meer in voor buitenland, maar Alkmaar - Schimmert is ook een aardige rit. Bovendien woon ik zelf dichtbij Alkmaar (Hauwert, bij Hoorn).

    Stuur een e-mail naar: Laurens_H@hotmail.com , dan kunnen we er over communiceren. Let wel dat mijn auto maar 1500kg mag trekken, incl. belading. U kunt meerijden (totaal kunnen er nog 3 personen in mijn auto), maar u kunt uiteraard ook zelf. Ik rijd met caravans, maar ik heb er niet zoveel verstand van, dus tips wat dat betreft kan ik u niet geven. Raar maar waar, ik kampeer zelf met de tent haha.

    Uiteraard help ik u graag bij het opzetten van de voortent en het op de plaats zetten van de caravan zelf is ook geen probleem. Moet de caravan ook weer opgehaald worden?

    Ik zie graag uw mailtje tegemoet.

  • Jan Roelofs

    Laurens ik kwam toevallig je bericht tegen. Ik wil volgend jaar mijn boottrailer met boot naar Kroatie laten brengen en ophalen. Set weegt 1000 kg.

    Interesse? Dan hoor ik graag van je.

    Gr Jan

  • Andries Stuit

    geen commentaar.