vouwwagen gezocht!!!!!

• stef

Wij hebben een Donkerblauwe karstentent oppomptent 3,25m uit december 2009 met bijbehorende comfortluifel en afsluitwand met ramen.In 2011 hebben wij er een combiluifel bij gekocht zodat je een lekkere zit hebt. Tent is compleet met scheidingswanden om slaapgedeelte te maken, hordeur, geklit folieraam, compressor en saris speedy aanhanger. Aanhanger is wel wat jaren oud, maar zeker nog knap. Tent is zowel in 2010 als in 2011 3 weken gebruikt in zuid frankrijk. De varioluifel alleen 3 weken in 2011. Alle bonnen zijn aanwezig.

Wanwege rugklachten zoeken wij nu een kampeermiddel met wat meer bed er in dus een vouwwagen.

Nieuwprijzen: tent 1510 euro, comfortluifel 379 euro,afsluitwand 292 euro,ramenset in afsluitwand 125 euro

combiluifel 580 euro,scheidingswand 2-delig 169 euro, geklit foliraam 45 euro, hordeur 55 euro,

compressor 120 euro

Wij hebben totaal betaald voor de tent met toebehoren ruim 3250 euro excl aanhanger ter indicatie.

Wat zoeken wij: Een hele knappe vouwwagen, niet te oud voor minimaal 4 personen.

Indien geinstresseerd , zeg wat je te bieden hebt.

• Marielle

Hallo Stef,

wij hebben een hele mooie, in zeer goede staat verkerende Holtkamper Flyer Membrane, bouwjaar 2006 aan te bieden.

Extra's:

- mobiele James Cook disselkeuken met koelkast en 12V aansluiting

- inritsbaar kuipzeil voor voortent

- tropical binnentent met muggennetten

- verandaluifel

- stapelbed voor kinderen

- reservewiel met bevestiging

- ingebouwde kluis

- aluminium velgen

- alko disselslot

- imperial

- afdekhoes

De Flyer heeft altijd in de stalling gestaan.

Heb je interesse? Ik hoor graag van je!

• Paul

Ik heb een website gevonden met handige tips om veilig een vouwwagen te kunnen kopen. Wellicht eens handig om eens door te nemen voordat je op pad gaat om een tweedehands vouwwagen aan te schaffen.

• gerry1

Dag marielle,

Ik heb interesse in de flyer. Hebben jullie deze nog te koop.

mvg

Gerry