Mensen die echt vrij willen zijn . en gaan en staan wanneer zei willen,raad ik aan deze adv te willen lezen.

In 2007 heb ik over laten komen,een campeerauto uit de USA.Maar gezien mijn leeftijd wil ik hem gaan verkopen cq te verhuren.

Ik zal dan uitleggen waar deze Motorhome uit bestaat.

Op de eerste plaats,heeft hij altijd binnen gestaan,in en verwarmde garage,en is schade vrij,en in nieuw staat,

Was alleen op de weg cq vacantie in de maanden mei / juni / juli / aug / en september.Dus pekel en sneeuw heeft deze nooit meegemaakt.

Vorig jaar heb ik 6 nieuwe banden laten monteren van het merk Continental,niet dat deze banden versleten waren,nee integendeel,ze waren wat uitgedroogd,want het profiel was nog 5m/m.Dus veiligheid is ten top bij mij.

De krachtbron is een zeer sterke V 8 motor brandstof benzine / maar ook voorzien van een L.P.G instalatie.het verbruik is 1;op 8.

En is voorzien van 2 L.P.G tanks in serie gekoppeld.Het aantal volume is over beide tanks 180 Ltr.

De koelkast / warmwater / en kachel is ook voorzien van een L.P.G Tank / met een volume van 80 Ltr.

Het vullen van deze L.P.G tanks is achter een afsluitbare tankklep met een slot.

De branstoftank heeft een volume van 100 Ltr.

Deze is geschikt voor 8 Personen,dus als je met z;n twee-en bent heb je zoveel ruimte of met z;n vieren dan nog verdwaal je nog.

Hij is voorzien van een friswatertank van 200 Ltr,een vuilwatertank van 175 Ltr.deze vuilwatertank is te legen met een slang die is in de achterbumper gemonteerd,en met een bajonet sluiting te bedienen,en een klep open trekken en de tank is leeg.

Het electra systeem is 12 volt,deze motorhome is voorzien van 4 x 100 amp accu's van het merk Wilco.onderhoudsvrij.

Verder is het voorzien van een Badkamer met ligbad,en een douce en W.C,

Een koelkast thuismodel / diepvrieser / koffiezetapparaat.Waterkoken,twee dompelaars 12 volt.

Een arco vast op het dak / de accu's kunnen opgeladen worden door een gemonteerde twee cylinder Honda aggregaat deze is te bedienen,vanuit de bestuurdersstoel,

Een complete computer die alles aangeeft,bv wanneer de tanken leeg of halfvol zijn.

Deze Motorhome is voorzien van dubbele ramen met van boven naar beneden schuifbare hor (en) en kan in gewoond worden met buiten temperaturen van min 25 gr,Heeft op vier punten van deze onder de motorhome geplaatste koni uitschuifbare om de ze waterpas te zetten.waterpas zit in het midden van de vloer,is er een niet goed naar binnen is getrokken,start de motorhome niet,dit uit veiligheids overweging.Bij het verlaten van deze motorhome schuift er automatische een opstapje naar buiten,en bij het sluiten van de deur weer aotomatisch weer naar binnen toe,

Aan de zijkant is over de lengte een 4 meter lange electrisch bediende zon scherm en er kan ook een tent aan ritsen i,v,m prive zits.

Aan de achterkant is een trap gemonteerd om op het dak te komen,het is eenharde top dak en er kan op gelopen worden.

Er is radio navigatie hel europa TV en alle denkbare is aanwezig,

Deze kan u berijden als u een rijbewijs hebt met de Groot rijbewijs.

Bij een verhuur stel ik wel enige eisen waaraan u wel moet voldoen,BV en iemand die niet 1 of 2 jaar zijn rijbewijs hebt,krijg deze helaas niet van mij mee.Over de prijs daar kunnen we altijd later over hebben,een indencatie beneden de 50.000 euro doe ik geen zaken.verder hoop ik een iemand te vinden die wil leven van het leven,en van een spannend leven houd.met vr gr Jan