Caravan transport

• Maaike

Bent u opzoek naar caravan transport? Vorig jaar heb ik erg moeten zoeken naar iemand die mijn caravan naar Spanje wilde vervoeren. Het is altijd lastig als je je caravan aan een onbekende mee moet geven. Gelukkig was ik in februari al begonnen met zoeken. Ik heb uiteindelijk verschillende offertes aangevraagd. Vele transporteurs vond ik veel te duur. Uiteindelijk kwam ik op een website terecht waar ik mijn caravan gratis en vrijblijvend kon plaatsen.

Verschillende transporteurs hebben toen geboden om mijn caravan naar Spanje te brengen. Doordat ze vaak iets uit het buitenland moeten halen kunnen ze net zo goed iets meenemen op de heenweg. Dit zorgt ervoor dat de prijzen stukken lager zijn dan de offertes die ik eerder had aangevraagd. Uiteindelijk ben ik akkoord gegaan met een bod en heb ik goede zaken gedaan met een transporteur. Ik ga er zeker weer gebruik van maken dit jaar en wil het jullie ook aanraden!

• emy

Hallo Maike,

Ik ben erg benieuwd naar de site van die transporteurs waar jij je caravan heb laten vervoeren?