Deryan travel cot

  • barbara

    Wat goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de Travel-cot. Ik heb juist de knoop doorgehakt om zo'n bedje/tentje aan te schaffen. Iemand nog tips voordat ik tot kopen overga? Of iemand die er vanaf wil? ;-)

    Groet

    Barbara

  • Gemma

    Neem eentje met SI matje, maar volgens mij zitten die er standaard bij inmiddels.

    Wij hadden eentje met luchtbed en die is dus na 2 jaar lek gegaan, waardoor we alsnog een SI matje moesten kopen.

    Wij hebben hem bij Easy2Travel.nl gekocht, prima service!!

    Ik weet niet welke maat je wil kopen maar ik zou gelijk voor het peutermodel gaan, daar kunnen ze lekker lang mee!

    Succes!

  • Stan

    Beste Gemma,

    Wij hebben ook een Deryan bedje gekocht maar dan bij baby-s.nl. Mijn god wat een slechte service. Moest bijna een maand op mijn bedje wachten en toen was hij nog kapot ook. Heel veel problemen met het omruilen en uiteindelijk hebben we de koop beeindigd. Daarna op aanraden bij Easy2Travel.nl het bedje aangeschaft. We hadden hem de volgende dag in huis en het was helemaal super. Bij het inelkaar vouwen hadden we ook wat moeite maar hebben Easy2Travel.nl gebeld en wederom super service. Ze waren zelfs bereid om langs te komen en het voor te doen maar dat was niet nodig. Als je een keer hebt gedaan dan gaat het vanzelf. Dus NIET BIJ BABY-S(lecht) maar bij EASY2TRAVEL.NL

    Groeten

    Stan

  • barara

    Inmidddels eentje aangeschaft bij Halfords.

    Met SI matje, perfect!

    Zoonlief slaapt er inmiddels heerlijk in. We zijn druk aan het oefenen voor de vakantie!

    Groet

  • michele

    Vandaag bij halfords gekocht en het scheelt een hoop euro's in vergelijking met easy2travel. Wij hebben € 65,– betaald voor de peuter luxe in camouflage roze.

    Er leuk ding en de kleine kroop erin en eruit… morgen oefenen met slapen voordat we weg gaan. Wij hebben ook ff moeten zoeken met het in elkaar zetten. Maar op de site van Deryan kun je dat wel aardig zien, daarna had ik hem gelijk in elkaar.

    Ideaal bedje!

  • mariska

    Hallo,

    Wij hebben ook zojuist een travel cot gekocht voor onze kleine van 6 maanden. We hebben het ding dus nog niet gebruikt, en wat ik me afvraag is waar leggen jullie je kindjes op te slapen? Ik vrees dat ons zoontje een evt. losliggend lakentje (want je kunt het laken niet vastmaken) helemaal bij elkaar frommelt om het vervolgens in z'n mondje te stoppen. Wie heeft er goeie tips?

    Groet, MariskaStan schreef:

    >

    > Beste Gemma,

    >

    > Wij hebben ook een Deryan bedje gekocht maar dan bij

    > baby-s.nl. Mijn god wat een slechte service. Moest bijna een

    > maand op mijn bedje wachten en toen was hij nog kapot ook.

    > Heel veel problemen met het omruilen en uiteindelijk hebben

    > we de koop beeindigd. Daarna op aanraden bij Easy2Travel.nl

    > het bedje aangeschaft. We hadden hem de volgende dag in huis

    > en het was helemaal super. Bij het inelkaar vouwen hadden we

    > ook wat moeite maar hebben Easy2Travel.nl gebeld en wederom

    > super service. Ze waren zelfs bereid om langs te komen en het

    > voor te doen maar dat was niet nodig. Als je een keer hebt

    > gedaan dan gaat het vanzelf. Dus NIET BIJ BABY-S(lecht) maar

    > bij EASY2TRAVEL.NL

    >

    > Groeten

    > Stan

  • Gemma

    Ik leg het matrasje gewoon in het tentje met molton en hoeslaken er om heen. Dus niet ik de aparte cabine eronder. Dit vind ik dan ook het enige nadeel van het bedje, maar onze dochter van ruim 2 slaapt er zo nog prima in!

    Succes!

  • barbara

    Ik heb ook een hoeslaken om het matrasje gedaan en zo in de tent gelegd. Onze zoon is 18 maanden, geen probleem, hij heeft er net twee weken in geslapen. Ik heb wel het matrasje een beetje bijgeblazen, zodat het wat “stijver” werd.

    Verder fantastisch!

    Groet

    Barbara

  • Marlies

    Zat in het verkeerde forum….hihi. Bij Easy2Travel is de deryan nu ook in prijs gezakt zelfs 64.95. Maar dan alle bedjes. Dat heeft Halfords niet die heeft maar een paar kleuren.

    Trouwens leuke site Easy2Travel.nl. Kende het niet!

    Heb je de regenkleding al gezien!

  • Erica

    Deryan is een leuk bedje maar als je meer wil uitgeven is het bedje van Phill&Teds ook helemaal super. Zag hem ook bij Easy2Travel.nl Die hebben ook nog andere staan. Vorige week besteld en na 3 dagen binnen. Helemaal super dat bedje en onze Max vind het prachtig.

    Groeten

    Erica