Deryan travel cot

  • sara lenis

    Hallo,

    wie heeft er ervaring met de travel cot en peuters? kunnen ze er makkelijk uitkruipen o.i.d? wij twijfelen tussen de kleine en peuterversie. (of een gwoon campinbedje) Onze kleine kan nu nog nergens uitkomen maar dat zal volgend jaar natuurlijk anders zijn.

    sara

  • michielG

    Help. Heb mijn deryan uitgeleend en nu is die uit vorm. Helaas ook al de stokken verschoven wat niet mocht volgens de gebruiksaanwijzing. Heeft iemand ervaring met het terug in vorm krijgen van de tent. Gewoon bijbuigen?

    groet,

    Michiel

  • Petra van Esch

    Hallo Gemma,

    Ik heb er ervaring mee. Ik vind het een fantastische uitkomst. Het pakketjes is klein om mee te nemen en thuis weer op te slaan. Je kan het bedje geheel muggenvrij afsluiten. Als ik zo vrij mag zijn: Ik heb er eentje en mijn zoon is er uit gegroeid. Heb hem 3 weken gebruikt. Zet hem zojuist op marktplaats te koop.

    Groetjes,

    Petra

  • Ralph

    Wij hebben het zelfde probleem. Heb jij ondertussen al een oplossing?

  • nicolet

    Na net het probleem van Michiel en Ralph te hebben gelezen, stuitte ik op het zelfde probleem. Tijdens het in elkaar proberen te krijgen zijn de stokken verbogen waarschijnlijk en is de travelcot uit model. Weet iemand een oplossing hiervoor of moet ik hem als onbruikbaar zien?

  • nicolet

    Heb gisteravond nog een mailtje naar Deryan gestuurd en kreeg vandaag al reactie met als tip een you tube filmpje, deryanroy. Daar is op te zien hoe het bovenstaand probleem op te lossen. Succes!

  • Irma

    Hi,

    heb je hem al verkocht? wat wil je er voor hebben?

  • Arjen

    In één woord: IDEAAL! we willen niet meer anders! Ons zoontje sliep elke nacht als een roos in dit tentje. We gebruiken ‘m tegenwoordig zelfs als we bij m’n schoonmoeder blijven slapen. Als de slaapomgeving wat licht is, raad ik je aan om nog een deken of zoiets over het tentje heen te leggen (mits er aan de onderkant voldoende ventilatieruimte over blijft.

  • Janneke

    Heel fijn bedje, maar ik krijg m niet meer ingeklapt!

    Wij hebben deze bij de kruidvat gehaald. Baby de luxe, voor maar 15 euro. Standaard zijn ze dan 40. En laatst bij de allerlaatste opruiming zelfs maar 9 euro!

    Na velen malen proberen zijn de plastic ringen verschoven en weten we niet meer waar de verdikte stukken nu precies zaten. Iemand een idee???

  • laura

    De dikke stukken zitten onderaan bij de grond, daar waar de 2 bogen elkaar kruisen.

    Zit na te denken hoe ik het beter kan omschrijven maar dat is lastig.

    Succes