uitbouw aan oude dorema tent

  • sigrid

    wij zijn op zoek naar een uitbouw voor onze dorema tent van plusminus 8 jaar oud

    we waren gisteren in een kampeerzaak en daar stonden ze ons doodleuk te vertellen dat er voor z'on “oude”voortent geen uitbouw meer te krijgen was.

    nou is mijn vraag dus hier of deze informatie klopt en of iemand een andere oplossing weet.

    ik kreeg de tip om naar dorema te schrijven en daar info te vragen,alleen staat er geen email of adres bij.

    voor ik hun emailadres ga uitzoeken wil ik graag weten of er iemand is die hetzelfde “probleem”heeft gehad,en of het dus gewoon helaas is,koop maar een nieuwe voortent,zoals de man lachend in de winkel zij.

    ik zag bij hun ook een soort uitbouw tentjes,die gebruikt worden als kitchenette,of fietsententje,ik zat al te meten of die mischien tegen onze voortent aangeplaatst kunnen worden?? iemand hier ervaringen mee

    alle tips en ideetjes zijn welkom.

    alvast bedankt

  • pipi

    wij hebben een uitbouw via marktplaats gekocht misschien is dat voor jullie ook een tip

  • sigrid

    ja dat was in eerste instantie ook onze bedoeling,maar er schijnen dus verschillende maten en verschillende vastmaaksystemen te zijn,dus vandaar dat wij eerst even in de winkel gingen kijken wat wij voor systeem nodig hadden,want Dorema past weer niet op brand tenten en isabella heeft ook weer een ander systeem.hoe hebben jullie dat gedaan dan?? gewoon op de gok eentje gekocht??

  • pipi

    ja wij wisten helemaal niet dat er maten in zijn wij hebben zelf een drie meter diepe tent en daar zetten we een uitbouw van 2.40 op gaat gewoon goed hoor

  • Martijn

    Hoi,

    Onderstaande link kun je het email adres lezen.

    Succes!

    http://www.dorema.nl/informatie.html

  • Margret

    Misschien is het handig een foto van je voortent op te sturen naar Dorema dan weet je meteen welk type voortent je hebt.

    Heeft je voortent dan aan de rechterkant van die peesen of moet er een uitbouw op met ritsen. Met ritsen zijn ze zowel links als rechts te plaatsen.

    Wij hebben een Dorema Madison en die heeft ritsen. Let dan op het merk rits.

    Wij hebben een blauw/grijze voortent van vrijbuiter type riviera is gemaakt bij Dorema en gelijk aan de dorema Madison daar paste ook de rood/grijze aanbouw van. Meet voor de lengte van de rits van de zijwand.

    Veel succes. Margret

  • r.vierhoven

    hallo Sigrid

    Ik las je berichtje op het internet over een aanbouw voor een Dorema voortent.

    Wij hebben nog één liggen die maar één seizoen gebruikt is.

    Als je er nog één zoekt met peesaansluiting,dan moet je even een mailtje sturen.

    We vragen er 160 euro voor, inc grondzeil en tentzeil.

    Mvg Robert

  • kees van den heuvel

    het licht er aan of de uitbouw links of rechts gemonteerd zit zit die links dan is er wel een uibouw leverbaar maar met de ruit aan de verkerdekant voor rechts is er altijd een het E-mail: info@dorema.nl kun je gebruiken als je meer info wilt of je belt even

    0314342673 ik had namelijk het zelfde probleem gr kees

  • e. mulder

    Hallo,

    Wij zijn op zoek naar een tweedehands uitbouw voor de dorema president plus voortent.

    kleur grijs/blauw.

  • P-J de Swart

    Wij hebben er toevallig 1 te koop in zeer goede staat, altijd zuinig opgeweest!!

    Indien interesse graag even mailen naar pjtijdelijk@gmail.com.

    Mvg.

    P-J de Swart

    Eindhoven