uitbouw aan oude dorema tent

  • mary

    wij hadden ook een oude voortent van dorema en hebben daar ook een uitbouw aan die nu te koop is . dis als je interessen heeft ? voor 150 euro is hij te koop

  • mary

    wij hebben 2 uitbouwen te koop een met pezen en een met pezen en ritsen dus universeel van 1 en drie jaar uit

  • mary

    wij hebben er twee een van een jaar oud met pezen en een van drie jaar oud met pezen en ritsen dus universeel.

    weegen w@home.nl

  • jose Konings

    Wij zijn op zoek naar een extra uitbouw aan de Dorema Diamant voortent met rits.

  • frankvb

    Heeft iemand nog een uitbouw te koop voor dorema greylook model?

  • berus

    Gewoon even bellen naar Te Velde Tenten uit Nw Buinen of een andere tentenmakerij bij jullie in de buurt en ze maken jullie zo even een mooi tentje op maat aan de voortent , geen probleem . De kosten van zo'n tent ligt vaak zo rond de € 375,00 . m.v.g. Bert

  • vragensteller

    Bel met de fabrikant www.dorema.nl

    Ze hebben momenteel een actie voor overjarige modelen (fikse korting op nieuwe tenten van oud modeljaar). Mogelijk ook met uitbouw tentjes. Informeer of zo'n ‘oud’ model op jullie voortent past.

    We hebben net zelf een voortent met alles der op en der aan gekocht met 50% korting. Gloed nieuw allen een overjarig model.

    Vragensteller

  • g.limpens

    Ik heb mijn caravan dit jaar ingeruild en omdat een kennis in eerste instantie interesse had inde uitbouw(peesverbinding) met slaaptent heb ik die niet mee ingeruild. De uitbouw zal ongeveer 8 jaar oud zijn en is slechts 4 of 5 keer gebruikt. Voor een acceptabel bedrag is de uitbouw te koop.

  • loek

    Beste heer,

    Ik ben geintresseerd in de uitbouw. Heeft u voor mij misschien een foto van de uitbouw? En voor welke prijs wilt u hem verkopen?

    Ik hoor van u,

    Groet, Loek

  • g.limpens

    LS.

    op marktplaats staan twee uitbouwdelen. Ik kan hier geen foto invoegen( heb er wel een gevonden) omdat ik nog niet geregistreerd ben kan ik nog niet meer doen heb ik bemerkt..

    De vraagprijs is € 120