uitbouw aan oude dorema tent

  • jeannette boekel

    goeienavond

    wij hebben een voortentuifel met 2 uitritsbare wanden en ook voorkant met ritsen!! omloopmaat caravan 8,20

    volgends de campo is dit een voortentluifelen kan er geen uitbouw aan,weet u hoe of wat. want we lazen dat u er 1 te koop had

    ik hoop gauw van u te horen

    groetjes van jet

  • Fred Vreeswijk

    Hallo,

    wij hebben een uitbouw/erker voor een dorema voortent, die we weg willen doen. Die is grijs/wit van kleur. Zelf hebben we de voortent aan een Beyerland 350. Een relatief kleine voortent dus. Hij is goed met een stokkenframe. Ik kan helaas nu geen foto er van vinden op internet. Als je reageert kan ik misschien een foto mailen als ik hem vindt op internet.

    Ik hoor wel of je zo iets zoekt.

    mijn email is f.vreeswijk@hotmail.com

  • Fred Vreeswijk

    Hallo,

    wij hebben een uitbouw/erker voor een dorema voortent, die we weg willen doen. Die is grijs/wit van kleur. Zelf hebben we de voortent aan een Beyerland 350. Een relatief kleine voortent dus. Hij is goed met een stokkenframe. Ik kan helaas nu geen foto er van vinden op internet. Als je reageert kan ik misschien een foto mailen als ik hem vindt op internet.

    Ik hoor wel of je zo iets zoekt.

    mijn email is f.vreeswijk@hotmail.com

  • Ilse

    Hallo,

    wij zijn ook op zoek naar een uitbouw voor een dorema tent (dorema almira) met aan 1 kant vast te zetten door pees aan de caravan, en verder een rits. bvd

  • W.H.Vroege.

    Dorema aanbouwtent.

    Wij zijn in het bezit van een dorema aanbouwtent met frame z.g.a.nw.mocht u interesse hebben bel dan even.

    We wonen in ede.telf.0318 633409.

    gr.

  • ad

    hallo, is de uitbouw nog te koop?

  • E. Quirijns

    Hallo,

    Heeft u de uitbouw nog en zo ja,

    Past die op elke Dorema voortent ?

    Wat wilt u ervoor hebben.

    Met vr groet,

    E. Quirijns

  • MW

    Zie ook;

    http://link.marktplaats.nl/272447989

  • H. van Ittersum

    Hallo Mary,

    Ondergetekende is in het bezit van een Dorema voortent, type Madison , kleur licht groen, aan mijn Hylander caravan.

    De voortent is 2.40 m diep. De uitbouw kan alleen met de rits van de ingeritste zijwand , gemonteerd worden.

    Volgens de Fa. Dorema Tenten uit Doetichem zit in een type Madison een zgn YKK-rits.

    Ik heb dus wel belangstelling voor de 3-jarige uitbouw universeel.

    Graag een reactie mbt uw woonplaats, prijs, kleur, etc.

  • kirsten besteman

    Hallo Mary

    Ik zach dat je twee uitbouwen had voor dorema tent mag ik vragen wat je er voor wil hebben voor 1 stuk

    wij hebben net een tent gekocht maar zoeken nog een aanbouw.

    je mag ons ook even bellen dat is misschien makkelijker op 06-25078023

    ik hoop van u te horen groetjes kirsten besteman