schema voortent jamet arizona

  • remco

    Hallo heeft u het schema ook voor mij?

    Dat zou heel fijn zijn.

    Gr remco

  • jopie

    Beste Tiepie,

    Ik begrijp dat je een schema hebt van de voortent van een Jamet arizona.Kun je die misschien naar ons mailen zullen we echt nodig hebben de komende 1e kampeervakantie.

    Mvg Jopie

  • heleen

    Ik weet niet of je nog in het bezit bent van dit opzetschema, maar zou je deze mij dan ook kunnen mailen?

    alvast bedankt!

  • J de Bruin

    Hallo

    Bestaat er ook een schema of uitleg hoe dat binnendoek met kastje in de voortent moet? Daar kwamen we niet uit…

    Bedankt…

    greetz J de Bruin

  • desiree

    hoi,

    zou je mij ook kunnen helpen met beide schema's heb namelijk een net een tweedehands vouwwagen gekochten ook wij kwamen er niet uit.

    je zou mij met beide erg blij maken.

    mvg desiree

    > Hallo

    > Bestaat er ook een schema of uitleg hoe dat

    > binnendoek met kastje in de voortent moet? Daar

    > kwamen we niet uit…

    > Bedankt…

    > greetz J de Bruin

  • muis

    Op www.vouwwagenclub.info staan heel veel opzetinstructies, zeker voor Jamet (div types)

    Mocht hij er dan toch net niet tussen staan heeft 1 van de ruim 3000 leden hem vast wel.

    Groet

    muis

    www.vouwwagenclub.info

  • Enrico

    Ik ben nog op zoek naar een schema van de voortent van een jamet arizona.

    Als iemand deze nog heeft wil u deze dan mailen?

    Alvast bedankt.

    enrioschumer@hotmail.com

  • tj

    wie heeft er een opbouwschema voor een voortent van de Jamet Canyon 2000/2001

  • Hiel Paul

    Beste,

    Graag toezending van een schema voor opzet voortent Jamet Arizona

    Dank bij voorbaat

    Paul

  • Daniëlle

    Hallo allemaal, ook wij zijn inmiddels de trotse eigenaren van een Jamet Arizona. Wel een oude (rond 1995) en hebben er geen handleiding van. Wie o wie kan deze naar ons mailen? Het is er eentje met een extra tussenstuk. Dank, Daniëlle