schema voortent jamet arizona

  • Angel

    Cor,

    Zou je mij ook het schema kunnen mailen van de voortent en luifel van de Arizona. Ik heb een Arizona uit 2001 weet niet of dat nog verschil maakt?

    Mijn mailadres: angelschreuders@gmail.com

    Alvast bedankt.

    Groeten Angel

  • Sandra

    Goedenavond,

    Zou je me de tekening van de Jamet Arizona kunnen mailen? Indien mogelijk ook van de luifel.

    Bedankt alvast.

    Groet,

    Sandra

  • Cor

    Beste Sandra,

    Als ik je email adres krijg, stuur ik je het schema op.

    ook die van de luifel.

    Groeten,

    Cor

  • RJ Brouwer

    Zou u het schema ook ons kunnen toesturen? Wij hopen woensdag weg te gaan.

    Met vriendelijke groet, Rutger Jan Brouwer

  • Debbie

    Hoi,

    Is het mogelijk dat ik ook de tekening ontvang van de luifel en de voortent?

    En hoe doen jullie dat met de drie uitschuifstokken van het vouwwagengedeelte zelf?

    Tot hoever trekken jullie deze uit, dit is erg onduidelijk.

    Grt

    Debbie

  • gino

    kan mij iemand schema van voortent doorsturen want we krijgen het niet in mekaar ,ze is van 98

    vriendelijke groeten gino

  • patrick

    Hallo heeft u een schema voor de voortent van jamet canyon zo ja zou u die mij dan toe willen maillen heb namelijk er eentje gekocht zonder tekening en zou deze toch graag willen hebben voor het opbouwen ook zat er een luifel bij als u deze ook mocht hebben zou dat ook fijn zijn probeer hem wel zo op te bouwen maar weet niet of dat lukt bijvoorbaad dank .

    patrick

  • Mischa

    zou u mij deze ook kunnen sturen a.u.b.

    Alvast bedankt.

    Mischa martens

  • muis

    op www.vouwwagenclub.info staan heel veel opzetinstructies voor allerlei merken waaronder de Jamet

  • geert.kreeft

    ik zoek een opbouw schema voor jamet arizona b'v mijn hartelijke dank!!!!!!!!!!!!!!!!