Handleiding Hypercamp ocean 600

• Ab

Wij hebben ook de Ocean 600, en een oceaan is het absoluut.

Nu mogen wij graag duiken, maar deze tent slaat alles. 2e jaar mee op vakantie geweest, maar nu echte regenbuien gehad.

Het water komt echt via alle stangen naar binnen. En dan bedoel ik ook echt naar binnen stromen.

2 nachten lopen dwijlen, wat een ellende. Na het spannen van een groot grondzeil over de tent heen viel het allemaal gelukkig mee.

Na terugkomst Obelink gemaild en we kunnen zonder enige tegenspraak (geeft al te denken) de tent komen omruilen.

Nou hoeven wij deze tent niet meer en gaan we voor een tegoedbon. Morgen gaan we langs bij Obelink.

Eigenlijk heb ik liever mijn geld terug.

Ik geef iedereen gelijk die zegt dat het een geweldige tent is, enorm ruim van binnen, echt een plaatje, staat mooi strak opgezet,

mooiste tent van de camping……..maar owee owee als het gaat regenen……….dan hoef je je borst niet zelf nat te maken.

Voor ons geen Hypercamp meer.

• Ab

En Karing, bevalt die Outwell tent?

Ben benieuw, heb er ook mijn oog op laten vallen na dat waterdrama met de Ocean. (zie vorig bericht)

• Carola van Dijk

Beste Leo,

Hebben jullie de nieuwe versie (Avantgarde 6) inmiddels uitgetest??

Wij hebben deze (mooie) tent zaterdag gekocht en zagen 's avonds deze berichten….. niet zo leuk….

Ik heb net gebeld met Obelink en ze zeiden dat er inderdaad problemen waren met de Ocean. Maar dat de tent nu verbetert en uitvoering getest is en dat er geen probelem meer zijn.

En… is dat ook zo???

Groetjes,

Carola

• Danny

Eigenlijk hoor ik hier boven nu aleen maar negatieve reacties. Ben benieuwd of er mensen inmiddels al met de avandgarde op vakantie zijn geweest en of jullie mooie foto,s van de tent hebben. online zie je namelijk aleen die foto,s van obelink.

• Gwendolyn

Wij hebben de Ocean 600 en hebben er afgelopen jaar voor het eerst mee gekampeerd.

Gewoon hier in Nederland gestaan en ook aardig wat regen gehad. Hij heeft wel een paar druppeltjes gelekt, maar geen enorme hoeveelheden.

Met echt harde regenbuien slaat de tent op de stokken een klein beetje door. Het ging hierbij in ons geval echt om wat druppels, beslist geen zwembad binnen in de tent.

Wij hebben het opgelost door stof tussen de stokken en het doek te leggen. Dit loste het hele probleem op.

Ik begreep overigens dat de nieuwe versie, de Avantgarde 6 stokhoezen heeft, dat doet dus hetzelfde als wat wij deden, een extra laagje maken tussen de stok en het tentdoek.

Wij zijn tot nog toe in elk geval erg tevreden met onze tent.

• Edward Zuidhof

Hallo kampeerders,

wij hebben ook de hypercamp avantgarde 6 gekocht in maart en bevalt na al weer 3 keer kamperen super. de problemen met water in de tent is dus nu opgelost met hoezen over de stokken, de eerste keren is dit lastig omdat alles nog nieuw is, maar gaat steeds beter om er om heen te krijgen.

wij hebben ook al flinke buien over de tent gehad het enige is wel dat de 2 kleine bogen die aan de buitenkant staan echt zover mogelijk naar buiten gedrukt worden dat de naden echt over de stoken gaan anders krijg je het effect dat het doek dubbel ligt op de bogen en dat gaat dus wel lekken bij harde en lang durige regen.

verder is er niks mis mee, het opzetten kost wel enige tijd mist je de handleiding maar aan houd en met een paar personen bent gaat het prima.

groete Edward

• fam. Hermelink

Hallo campeerders,

Wij hebben in okt 2010 de Avantgarde 6 gekocht. Echt een supertent! Het opzetten kost wel even wat moeite, maar verder is het een erg ruime tent en de hoezen die je over de tentstokken kunt schuiven hebben wij niet gebruikt. Veel regen gehad ( geen slag-regen), maar de tent bleef droog. Het opzetten is niet erg moeilijk. Wel handig als je een paar extra armen hebt.

groeten,

fam. Hermelink

• aletta

En hoe bevalt de bear??

• Eneri

http://www.obelink.nl/images/company/avantgarde6.pdf

Via deze link kom je bij de juiste instructies

• eric

Beste allemaal,

Wij hebben de ocean 600 in oktober 2010 gekocht bij Obelink.We gingen tevreden naar huis met deze ruime tent. Na 3x kamperen met mooi weer hadden we het prima gehad tot zomer 2011. Herfst ipv zomer in Nederland. Regen regen en nog eens regen. Onze tent kreeg een binnenbad en we moesten onze vakantie noodgedwongen stoppen, want onze slaapzakken waren zo nat geworden dat een overtnachting er niet meer in zat.

Twee kleine kinderen in de auto geladen en al onze natte spullen en op naar huis. De tent hadden we laten staan. De volgende ochtend contact gezocht met de firma Obelink, ze wisten van het probleem, want het ging om een productiefout. Mijn wel heel simpele vraag was dan ook “hoe gaan we dit oplossen”. Ik kon de tent terug brengen en een nieuwe meenemen. De grapjassen van obelink, want de tent stond nog te drogen in Zeeland. Dus ik moest eerst terug naar Zeeland en dan kon ik de tent inleveren bij de firma Obelink (woon in het midden van Nederland dus dan praat je over zo´n beetje 850KM

!!!!!!!!! om een tent in te leveren). Dit doe je me toch niet aan was mijn reactie, ja dat is de service die ze mij en mijn gezin konden bieden volgens mevr. Obelink. Naief zoals ik ben vroeg ik nog naar een koerier die de tent kon omruilen in Zeeland,maar dat was uitgesloten want die reden niet in het weekend volgens mevr.Obelink. Maar mevr. Obelink dacht met mij mee en stelde het volgende voor: KOOP EEN TENT IN ZEELAND EN BRENG UW TENT NA UW VAKANTIE BIJ ONS EN DAÑ KRIJGT U UW GELD TERUG. Met verbazing heb ik haar uitgelegd dat wij deze tent niet voor niets hebben uitgezocht,want deze zeer ruime tent vinden wij helemaal geweldig..Uiteindelijk mochten wij bij hoge uitzondering de nieuwe tent komen halen en de oude tent na onze vakantie weer inleveren. Dit hebben we dan ook maar geaccepteerd. Deze nieuwe tent heeft nu na wederom 3x kamperen alle regen en hagelbuien doorstaan en ons hoor je niet meer over de tent klagen. MAAR WEL OVER DE FIRMA OBELINK DIE NA AL JULLIE BERICHTEN BLIJKT EEN TENTAAN MIJ EN MIJN GEZIN IN OKTOBER 2010 VERKOCHT TE HEBBEN WAARVAN ZIJ WISTEN DAT DIE EEN PRODUKTIEFOUT BEVATTE. HOE LAAG KUN JE ZIJN OM DE VAKANTIEPRET VAN JE KLANTEN MOEDWILLIG TE VERPESTEN!!!!!!??????

MEVR. OBELINK NOG BEDANKT NAMENS MIJ EN MIJN VROUW MAAR VOORAL VAN SEM VAN VIJF JAAR EN BASTIAAN VAN 3 JAAR DIE DOOR JOUW INHALIG GEDRAG EEN VERKORTE VAKANTIE HEBBEN GEHAD!!!!!!!!!

ERIC