uitbouw aan oude dorema tent

  • Ed

    ik heb net gebeld met Dorema en die vertelde mij dat er voor de almira geen uitbouw meer te leveren is en een alternatief is er ook niet.

  • unicum

    ik heb nog een zo goed als nieuwe aanbouw met rits komt van een dorema diamant als u interesse heeft mail me dan maar

  • Jeroen

    Geachte ontvangers,

    Dorema heeft zover ik weet twee manieren waarop men de aanbouwen kan aankoppelen aan de voortent. De eerste manier is via een rits, het ene gedeelte van de rits zit aan de voortent en de andere aan de aanbouw. De tweede manier is via een pees, aan zowel de voortent als de aanbouw zit een pees en deze worden via verbindingstukkken aan elkaar verbonden.

    Voor de liefhebbers heb ik nog een blauw grijze aanbouw die via verbindingsstukken aan de voortent wordt gekoppeld dus de voortent moet voor zien zijn van een pees. De aanbouw is door mij twee keer gebruikt maar i.v.m. een grotere voortent gebruiken wij de aanbouwtent niet meer. Bij deze aanbouwtent zit natuurlijk de binnentent en de ophangers voor de binnentent.

    Vraagprijs is E150,-

    jeroenbrood@gmail.com

  • arie

    hallo

    ik ben in het bezit van een zijtent blauw voor een dorema madison rits bevestiging

    als je nog belangstelling heb hoor ik het wel groet arie

  • p

    Is dit een uitbouw inclusief slaapcabine? En wat is de afmeting van de uitbouw?

    Welke prijs had u willen ontvangen?

    gr. Petrie

  • anton wierenga

    hallo Arie heeft u de dorema uitbouw nog?

    heb daar graag nog wat informatie over

    mvg Anton wierenga

    0653198515

  • Bep Morren

    Het zou best kunnen kloppen dat er geen uitbouw te koop is voor een wat oudere tent.

    wij hebben vorig jaar een nieuwe tent gekocht met een uitbouw, en de nieuwe zijn met pezen

    die je er dus in moet schuiven aan de voortent.

    wij hebben hem nu te koop omdat wij hem niet meer nodig hebben.

    de kleur is antraciet grijs.

    vr.gr Bep

  • Mariska Leijtens

    Hallo,

    Wij zoeken een uitbouw voor onze dorema tent.

    Kan iemand mijn vertellen wat het verschil is tussen pezen en bevestigen met rits?

    Mariska

  • Jan

    Hallo Jeroen Wij hebben intresse in de uitbouw ,wat zijn de maten hoogte en breedte,A,U.B. GRAAG EEN BRICHTJE TERUG e,v,t, telefoon b,v,d groetjes Jan.

  • Remco

    Goedenavond Arie,

    heb jij deze uitbouw nog of is ie verkocht?

    Groet Remco