uitbouw aan oude dorema tent

  • celapiet@hotmail.com

    Ik heb een aanbouw voor Dorema voortent met rits.

    2000x140cm.

    Piet.

  • Henk Janse

    Mevrouw Morren

    Ik ben voor mijn dochter op zoek naar een uitbouw voor een dorema voortent en zag uw advertentie.

    Heeft u deze nog en zo ja welke afmetingen heeft deze en wat is de vraagprijs, ik zeer veel interesse.

    met vriendelijke groet

    Henk Janse

    Telefoon 0186-652580

  • Ilonka

    beste Henk,

    Ik weet niet of je al reactie hebt gehad, maar ik heb ook een aanbouw voor een Dorema tent te koop.

    Ik had deze zelf op deze site gekocht, maar het blijkt een verkeerde rits te zijn. Ik raad je dus aan dit goed na te kijken.

    De aanbouw die ikzelf te koop heb, heeft een opti-rits en kost € 150,=.

    groeten, Ilonka

  • Henk Janse

    beste Ilonka

    Ik heb nog geen reactie's gehad behalve van jou dan.

    Nou is mijn vraag wat is een opti-rits en wat voor een kleur heeft die uitbouw ?

    Als je hem nog hebt mail dit dan s.v.p. naar mijn rechtstreekse mailadres henkjanse@planet.nl

    groeten, Henk

  • fam verwest

    wij zijn ook op zoek naar een uitbouw van dorema met ritssluiting,wij hebben een voortent met grijs/groen omloopmaat 8 2.40 diep,wie heeft er 1 voor een schappelijk prijsje

  • fam verwest

    voor welke omloopmaat had u deze uitbouw? en wat zijn de kosten van deze uitbouw

  • Jelle

    Hallo;

    Ik zoek een dorema madison uitbouw met rits.

    groeten

    Jelle

  • jan

    hallo wij hebben hier nog een complete voortent met uitbouw pees verbinding

    bij de voor tent is 1 rits los die moet er weer aan genaait worden en 1 rits is denk ik kapot.

    als je hem dicht doet slaat hij een stukje over lijk het wel meschient te repareren maar weet het niet zeker.

    voor een leuke prijs mag je alles hebben dur tent en uitbouw

    gr jan

    mob: 0614009762

  • fam verwest

    heett u hem nog wij hebben ook intresse

  • David

    Wat is de afmeting van deze uitbouw en past deze op een Dorema voortent 2.40 meter?