uitbouw aan oude dorema tent

  • m.donkers

    hallo,ik zag je oproep,wij hebben een dorema uitbouw van onze oude voortent,ik weet niet precies hoe oud ,maar wij hebben hem ongeveer 3 jaar geleden gekocht en een keer gebruikt,als je interesse hebt mail dan even,hij is voor 100,00 te koop en hij staat gewoon hier thuis helemaal kompleet,je kan ook even bellen,06-40052454,gr marllen donkers.

  • Mark Siewers

    Ik ben op zoek naar een dorema uitbouw met pezen (voor dorema president plus)

    Mocht je er een in de aanbieding hebben, graag een mail naar msiewers@gmail.com

  • jessica

    ik zag dat je een uitbouw aan bood heb je die nog ?

    groetjes Jessica

    mijn telefoon nummer is 0622448223

  • Mathilde

    Bent u inmiddels voorzien van de uitbouw? Anders heb ik er nog een te koop.

  • Mathilde

    Heb je nog een uitbouw type madison nodig? bel me

    maar 0620722770

  • vd weit

    hallo

    wij hebben een dorema grey look voortent en zijn op zoek naar een passende uitbouw, heeft iemand ervaring? welke past op de voortent?

    hopelijk kan iemand ons advies geven , helpen ?

    edwin.vdweit@gmail.com

  • frans hensen

    Hallo petra ,ik zag dat je vorig jaar een uitbouw voor de madison te koop had .

    Ik ga er eigenlijk vanuidt dat je deze al verkocht hebt/

    Maar als dit niet zo is ben ik wel geintreseerd,mits het een groene uitvoering is.

    Gr Frans Hensen

  • j van heugten

    Hallo, wij zoeken een uitbouw voor een dorema SENATOR mt 11 voortent.

    Onze voortent is groen-grijs. Dus een grijze uitbouw is prima.

    De diepte van de voortent is 2.50 mtr. Hij moet met ritsen bevestigd worden.

    Wie kan mij hier aan helpen?

  • Alda

    Hallo allen,

    Wij hebben een oude doorgemaakt voortent (type onbekend) van rond bouwklaar 2000 gok ik.

    Ons is verteld dat hier geen uitbouw meer voor te koop is aangezien we geen flexibele flap hebben.

    Heeft iemand ervaring met een universele uitbouw die nu nog te koop is of dat een beetje past ??

    Heeft iemand nog een uitbouw liggen met peesverbinding??

    Hoor het wel

    Alda Steenbergen

  • Alda

    Hallo allen,

    Wij hebben een oude Dorema voortent (type onbekend) van rond bouwjaar 2000 gok ik.

    Ons is verteld dat hier geen uitbouw meer voor te koop is aangezien we geen flexibele flap hebben.

    Heeft iemand ervaring met een universele uitbouw die nu nog te koop is of dat een beetje past ??

    Heeft iemand nog een uitbouw liggen met peesverbinding??

    Hoor het wel

    Alda Steenbergen